Snickarpartyt

Min fredag

Kategori: Allmänt

Hallåhallå!
Idag är det deprimerande mörkt ute :P igenmulet maximalt och allt ser så spökligt ut ^^
Blev ingen uppdatering igår, det var väl lite av fullt upp hela dagen ..Kom i säng inte alltför tidigt eftersom jag fick besök :) Men det räddade hela min uttråkad dag ;) Så jag låg och slöade ganska länge i sängen igår innan jag kom upp, fick avin för att hämta ut mitt paket, wiho :D fast nu spelade det ju ingen större roll eftersom det inte var så lång tid kvar innan pappa skulle hämta mig..
Så jag packade ihop mina väskor och åkte hem mot Möklinta.. vi stannade på McDonald's på vägen hem..ååååh hamburgare :D mumma! har längtat efter skräpmat hela veckan .. :)
Skönt ute var det iallafall hemma med så jag var runt lite med kameran, satt ute och pratade lite med pappi och sådära innan Johanna kom och hälsade på ^^ hon hade också med sig sin kamera (fuskigt att alla har systemkameror utom Nina) så vi var bort och letade bra foto-objekt.. Alla mina bilder var suddiga när jag kom hem sen, haha lyckat!
Vi gick istället in, lyssnade på roliga inspelningar vi gjort längs vägen.. och så spelade vi spel..Alibaba och "min pojkvän" Jag förlorade ^^

Idag om nån timme eller så när pappa har kommit tillbaka hem med bilen så ska jag hämta upp fröken Melin igen och åka in till Västerås för att möta upp Lovisa och Sazzo :) Det stod bada på schemat men det verkar som att alla backar ur :O :P Får se hur det blir :) ska iallafall bli roligt att träffas! Sen efter det ska jag försöka hinna hem o göra tacopaj med pappi, jääää! 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Robin <3

    2010-09-25 | 11:36:53

Kommentera inlägget här: