Snickarpartyt

Simning och Hollywood

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Inatt har jag sovit länge.. kan bero på att jag somnade tidigt pga min fruktansvärda huvudvärk jag drog med mig hem efter västerås ^^ haha :) nej men det var roligt att träffas igen! Jag och Sazzo simmade på rätt länge ändå..det var faktiskt skönt att röra på sig igen, dags att ta tag i träningen nu igen Nina! No excuses!
Efteråt mötte Johanna och Lovisa upp oss hemma hos Saz för de var ute på andra äventyr medan vi simmade.. Vi spelade Buzz där Nina uppenbarligen är sämst på film i Hollywood :D haha och lekte me lille William :)
Hemma när jag kom hem hade pappa gjort supergod tacopaj, riktigt mums! som sagt fick jag på mig äcklig huvudvärk så efter det låg jag i soffan bara..la mig tidigt :)

Men idag är jag på topp igen! Ska plugga en stund nu och leta teorier som passar in i vårat grupparbete.. inte det roligaste direkt.. ^^ Sen ska jag nog låna pappis bil och ta mig till Avesta för att leta upp ett par nya skor.

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: