Snickarpartyt

Stilpoliser

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Ja jag sov lite för länge idag kanske.. hade ställt klockan på 9 men vaknade 11.. ändå somnade jag rätt tidigt ändå..Tittar på Tyra show, hur de stannar folk på gatan, klagar och vill göra om deras personliga stil..jag tänkte på det, jag tror faktiskt att jag skulle bli stannad om någon sån gick runt här på stan :P folk verkar så rädda för färger och blanda stilar, haha hörs ju redan nu att jag inte borde våga gå ut eller nåt :D

Apropå det så när jag klev upp ur sängen nu idag så fick jag syn på något helt awesome i spegeln! eller nej nu drev jag bara, jag tycker bara det var rätt tufft, att håret kunde lägga sig så under natten ^^ det blev som en rolig liten överraskning haha :) Jag är bra knäpp



Tro mig, de svarta rutorna behövdes idag ;)

Kommentarer

  • Per säger:

    Skaplig morgonfrilla ;)

    2010-09-30 | 19:38:38
    Bloggadress: http://blog.keckman.se
  • Nina säger:

    Haha den va ju grym :D

    2010-10-01 | 13:11:34

Kommentera inlägget här: