Snickarpartyt

Välkommen hem

Kategori: Allmänt

Oh god!
Välkommen hem till Sverige igen Nina! ^^ Tänkte förklara hela historien om vad som hänt den senaste veckan i tunisien här men det är alldeles för mycket och jag orkar inte, inte nu iallafall.. men shit vilken grym vecka :D Händelserik minsann! ni skulle bara veta.. Har väldigt mycket erfarenheter och fina minnen med mig hem :) vill tillbaka nu nu nu nu nu! Bilder orkar jag inte krångla med just nu, det har ni säkert redan sett på fb ändå..
Idag började jag skolan igen och åkte därför tillbaka upp till Borlänge, sjuk ångest jag hade imorse, har nog inte varit med om liknande på länge =/ meen när jag väl kom till skolan, träffade allt härligt folk igen så släppte det en del :) Har haft tur idag att träffa på massa bra folk! Uthärdade iallafall föreläsningen och efteråt gick jag och Elisa ner på stan mot bussen, svängde in på ett par affärer och hade ännu mera tur att träffa på Mathias :D det var minsann på tiden! :)
När jag kom hem krånglade jag med csn, pengar och sådära..lite drygt sen fick jag sällskap av Billie! massa mycket trevligt! :)
Nu är klockan egentligen alldeles för mycket! Har en hel del sömn att ta igen från de senaste dagarna/nätterna så nu blir det att sova, ladda krafter inför imorgon.. då är det främst tentaplugg och dans som står på schemat! :)

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: