Snickarpartyt

Helgplanering, en egen liten reminder

Kategori: Allmänt

Vilka fulla helger jag har framför mig just nu känner jag :) vad roligt! tycker om att skriva ner så att jag känner lite kontroll över situationerna.. haha :) kontrollbehov yes sir ;)

Nu i helgen: Påsk, vara hemma hos pappa till Lördag, åker sedan till Jonas i Eskilstuna och hänger :)


Nästa helg: Valborg, Vad jag vet just nu så pratas det om att träffa Johanna och Sazzo inne i Sala? :) Vore himla skoj. Dessutom är det märkestagning i streetdance på söndagen.. Neeeervöst!

Helgen efter det: Mamma kommer upp till Borlänge och hälsar på :) På söndagen är det Dansuppvisning och jag får då träffa Jennie och även pappi igen :)

Helgen därefter: Elisa och jag är i London och röjer.. daaah ;D

Helgen efter det: Fyller år på torsdagen under veckan så får lite se om det firas lr så :) eller om allt händer under veckan ^^

Sista helgen i maj: Hm, vet inte.. händer det något då? Fira min födelsedag någonstans kanske? :) med lite partaj vad sägs..? KM i streetdance på söndagen, (tack Elisa för påminnelsen ;D )

Helgen efter: Examenssittning och examensceremoni på skolan, Nina slutar skolan :') för att antagligen börja igen till hösten ;) Pappa fyller även år på söndagen

Därefter: Åker till Kreta på fredagen, hääääääärligt :)

Helgen efter det (tar det aldrig slut ;D ) : Lovat att vara Honey och husvakt, så det blir direkt när jag kommit hem från Kreta :)

Helgen sen då: Ladda inför P&L troligtvis som drar igång veckan efter

Såå helgen efter den: Festival och återhämtning efter antagligen grymma upplevelser :D om jag inte jobbar sönder mig ^^ Mamma fyller år på lördagen där också

Helgen efter det..... : Nu börjar det ta slut på planer! Försöka hinna med sommarkurs (A) om jag kommer in på någon.. :) hihi..
Sen verkar det vara fritt från planer fram till Way Out West.. :D men det betyder ju inte att jag inte har roligt för det ;) och lite allvar lär man ju hinna med också.. ^^


Kommentarer

  • Elisa säger:

    Jag vet vad du glömt :O 29 maj är det ju km, det lär du boka in!;D

    2011-04-21 | 22:18:22
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/
  • Nina säger:

    BRA Elisa! :D tyckte det var för tomt och för lite dans ;)

    2011-04-21 | 23:07:59

Kommentera inlägget här: