Snickarpartyt

I'm alive!

Kategori: Allmänt

God eftermiddag! 
Sitter här på praktiken och väntar in min handledare.. 11.15 ca skulle han dyka upp.. jaaa.. tiden tickar ju på ;D inte för att jag inte har nåt att göra, för det har jag.. men ändå.. :) haha.. aja.. bara för det kommer han dyka upp inom 5 minuter bara för att jag nämnt det ;)
Har nyss kommit tillbaka efter en tur till skolan faktiskt, har lämnat tillbaka några böcker som skulle in nu de närmsta dagarna.. får nog ta en ny tur snart och låna nya när artikeln ska börja skrivas på riktigt nu snart!
Med mig tillbaka köpte jag med mig lite gott, ramlösa vattenmelon (Som måste vara den absolut godaste smaken av dem alla som finns!" och en fruktsallad som var så saftig att jag dör lite av lycka varje gång jag stoppar en bit frukt i munnen :D haha..
Unnar mig detta mitt i onsdagsångesten, Jag visste inte att onsdagsångest existerade förrän idag.. allt känns grått och deppigt och jag har ångest för att det bara är onsdag samtidigt som ångesten finns där för att det redan är onsdag! oh la la! måste hem och göra massa nytta sen!!
Nu ska jag fortsätta jobba, ville bara att ni skulle veta att jag lever ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: