Snickarpartyt

London Calling!

Kategori: Allmänt

Torsdag idag, skärtorsdag.. Kommer ihåg att biggis (min hamster när jag var mindre) dog på en skärtorsdag.. hehe
Har varit på praktiken idag trots att så många är lediga :) min beslutsångest ledde till kittelattacker och en lapp på ryggen "jag kan inte välja" hahaha :) mjo det stämmer ju iofs.. Sen gick jag hemåt för att ordna lite ärenden innan pappa hämtade mig.. Vi åkte hem mot Möklinta, stannade på McDonalds, coop och willys på vägen hem så det tog sin lilla tid.. när vi var på Willys i Avesta ringde Elisa och meddelade att hon och hennes pappa höll på att boka resa till London åt oss.. :D wiiie så nu är resan bokad, no way back now ;D men det vill jag inte :D det ska bli hur kul som helst.. London!! Ih vad roligt :) den 12 maj åker vi och bara ett fåtal veckor efter det så åker jag ju med mamma och Jennie till Kreta :D tjoho :) hur bra som helst!
har annars suttit ute på altanen ikväll med pappa och sällskapat.. skönt var det ute :) Nu blir det lite tv innan sängen.. imorgon ska jag iväg med Saz hem till Lovisa och fira lille William.. ett år blir pojken :) aaw vad dom växer snabbt!
Harekanin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: