Snickarpartyt

Nothing at all

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Hade rätt att det blev en ganska lång dag på praktiken igår, men det hörde lite ihop med att jag var med och ölade lite innan jag åkte hem.. Resten av kvällen sov jag bort typ, haha! vaknade dock vid typ 10-tiden och satt en stund vid datorn och tittade på House..värt ^^
Idag blev jag sur att jag vaknade 9 av mig själv.. ville ju sova riktigt länge! även om jag faktiskt hade planer på att ta mig upp tidigt och plugga ändå.. så plugg blir det idag..!men jag tänker inte ta mig upp från sängen ;D
Är lite besviken på ett par människor just nu.. samtidigt som jag är förvånad över den där cirkeln som tillhör livet.. när en försvinner kommer någon annan tillbaka.. knasigt det dära..

Annars tycker jag att Bruno mars kan få representera vissa delar av vad jag känner idag.. hahaha!
Harekanin!

                       

Kommentarer


Kommentera inlägget här: