Snickarpartyt

The best day

Kategori: Allmänt

Vilken oerhört bra dag so far! :) glad jag blir och vad mycket jag kan glädjas åt andra just nu, det är skönt..
Sol, bra feedback på mina uppgifter här, och Kanye såklart! jag trodde att jag upplevt den övre gränsen av att vara glad och uppspelt för nåt men nej! Jag ska till Way Out West i sommar! och jag hoppas på att jag får med mig härligt folk med :) Kom igen nu :D KANYE WEST för tusan! jag sitter och lyssnar på skön musik som bara sprider glädjen som tusan i hela kroppen! :D LÄNGTAR!

N får ursäkta om jag skriver konstigt för jag har nog lite feber och grejer, ser suddigt verkligen.. klarar inte av att fokusera blicken :/ Ont i huvudet dessutom.. men jag klagar inte.. för det här är en bra dag! :) Har bestämt mig för att gå hem snart.. hem och plugga om jag orkar.. borde leta reda på den där tidigare forskningen :/
Men ser fram emot att känna den härliga solen i ansiktet när jag kommer ut iallafall :D tyvärr har jag vinterjacka på mig så kommer att se ut som en tönt ;) hahah.. make it work!

Börja packa borde jag också eftersom jag vet inte om jag blir kvar i stan imorgon eller om jag måste åka hem till byn.. Har fått ledigt fre och mån så då ska jag åka till västkusten och hälsa på med pappi :D ser fram emot det sjukt mycket även om skolböckerna hänger med! :) Jennie pratade om eventuellt Ullared på söndag.. det hade varit roligt faktiskt hihi..

Hörs nog senare! :)
Harekanin!

                     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: