Snickarpartyt

Läskigheter

Kategori: Allmänt

En hel måndag har snart gått.. Känns bra att vara tillbaka i Dalarna just nu :) Elisa lyfte upp min dag och hjälpte mig igenom läskigheter som att ta mig till arbetsförmedlingen :o det var fan krångligt innan allt funkade haha.. men nu äre gjort! ser inte fram emot det dock som väntar ^^ Efteråt gick vi och postade en bok som jag lovat bort och letade oss fram till en öppen thaibuffé. vi hittade tillslut haha och gott var det :D otur nog så skulle vi gå hem från stan hem till mig sen, när regnet öste ner!  fy fan vad blöta vi blev! speciellt Elisa, stackarn :) Svidade om så gott vi kunde här hemma och efter lite prat så sjöng vi lite singstar.. vi säger att det blir snart tradition ;)

Nu så ska jag faktiskt försöka plocka undan här i lägenheten, ska försöka få ner mina tre miljoners prylar som ligger framme till iallafall två miljoner ^^
Nu äre heller inte långt kvar tills jag får kramas med Mathias! :D som jag saknar honom <3

Harekanin!

                                

Kommentarer


Kommentera inlägget här: