Snickarpartyt

Dance like everybody's watching

Kategori: Allmänt

Wow, Nina är tillbaka haha ^^ Har lovat nu att ta tag i bloggen så gott jag kan igen, har funderat på det ett tag nu så okej why not :) måste stödja läsare på andra sidan jorden ;) 
Ny header och hela den biten kan nog kanske till och med komma upp inom de närmsta dagarna ;D

Kan börja denna återupptagning med att berätta om dagen om man får vara så orginell.. Dansuppvisning stod på schemat.. kände mig faktiskt ovanligt pepp för att vara såpass osäker på koreografin som jag ändå var då jag satte mig på bussen in mot Falun.. Var tänkt att jag enbart skulle dansa på första uppvisningen men Elisa lyckades övertala mig till att vara med även på den andra.. Det gick helt okej bra ändå :) så länge som det är kul så får det väl gå lite hur det vill :D Gjorde mitt bästa för pappa som var snäll att ta sig upp för att titta på mig hihi :)

Sen jag kom hem ikväll har jag inte gjort mycket annars, tittat på tv.. har fått för mig att jag bara måste titta på Amazing Race på söndagarna, varför vill man det när pulsen ligger på hundratals slag över det normala efter programtidens slut? 

Nu ska jag sträcka ut min rygg som gör ont, plocka ihop alla papper och böcker som behövs inför imorgon och sen försöka sova.. ladda inför grupparbete i skolan imorgon, vilket iofs är kul :) men har dessutom möte hos arbetsförmedlingen och jag måste erkänna att min handläggare skrämmer mig lite..tvättid kl 7 på morgonen är bara grädde på moset, eller nåt annat ironiskt

Harekanin!

                                              

Kommentarer


Kommentera inlägget här: