Snickarpartyt

Follow me down

Kategori: Allmänt

Hej hörrni!


Är tillbaka efter en helg i Tumba Hos mamma.. Nu efteråt känner jag att det var precis vad jag behövde :) Kände mig nedstämd och arg på allt och alla förra veckan.. det var fler än en och två som påpekade att jag var sur haha ;) Nej Nina ska vara glad, det är så jag vill vara :) Så lite paus från Borlänge var riktigt skönt, ladda upp med nya krafter.. i Lördags var mamma och jag på Tiestos spelning i globen.. det var grymt :D hade tryck i öronen halva dagen efteråt ;) haha.. så nu kan jag bocka av att vara inuti globen och åka nattbuss i sthlm från min innan jag dör lista ;) 


Var upp en stund i söndags och träffade mormor och morfar också :) trevligt det!
Idag hade jag sista föreläsningen innan jul och nyår, skönt det men mindre skönt att jag just nu håller på att drunkna i skolarbete :/ vette tusan hur allt ska gå ihop, men har inte så mycket annat val än att det måste göra det ^^ Ska skriva marknadsplan nu ikväll hade jag tänkt..får se hur det går haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här: