Snickarpartyt

Jag vet..

Kategori: Allmänt

Nu blev det en lång bloggpaus igen.. Har knappt startat datorn sen min nya telefon anlände hehe.. allt är så smidigt att ordna från den.. förutom bloggningen ^^ 
Ska försöka få till inlägg ändå :)
Men hur som helst.. Måndag igen, i helgen har jag tagit det rätt lugnt..Var på dansworkshop i lördags och skämde ut mig haha.. men det var roligt :) Fick lära oss ny koreografi och lite breakdance steg :P Träningsvärk ultra deluxe hade jag dock igår.. var riktigt plågsamt att ta sig fram haha :D Men spenderade dagen i Falun hemma hos Elisa med henne och Linnea då vi bakade pepparkakor och lussebullar.. trots att en del bitar gick sönder så fick vi även ihop ett litet pepparkakshus :D supergulligt hah.. Så det var en trevlig dag :)

Idag har jag inga föreläsningar men hundratals skolsaker och annat som måste fixas.. blir så stressad att kroppen mest lägger av .. ska till skolan snart och skriva ut lite papper.. 

Får  väl se om jag gör nå inlägg igen senare kanske :) 

Harekanin

Kommentarer

  • Per säger:

    Jag vill se bilder på papparkakshuset! :)

    2011-12-13 | 06:22:41
    Bloggadress: http://keckman.se

Kommentera inlägget här: