Snickarpartyt

Godkväll på er!

Kategori: Allmänt

Det gick rätt bra i skolan idag tycker jag :) Elisa jag och Karin satt och diskuterade fram lite nytt koncept till reklamprojektet och med handledningen plus på det så känns det positivt.. lite ont om tid men det ska nog gå att få ihop det ändå ..
Efter skolan åkte jag till kupolen för att handla lite, fick med mig pilatesboll hem så att jag kan börja träna lite mer, är lite pepp på det faktiskt :) rätt trött på mina valkar nu ;D tillsammans med nya mjukisar som jag också fick med mig hem till att dansa i! det känns hur bra som helst, lätt värt :)
köpte även med mig grejer för att göra en god sallad.. mmm! då blev nina nöjd minsann hehe..

Har annars suttit och letat bra musik som kan användas till reklam och nu härnäst ska jag fundera ut lite andra punkter.. vilken pluggis jag är! haha..

harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: