Snickarpartyt

Grym kväll!

Kategori: Allmänt

Gårkvällen var verkligen grym! :) hade riktigt roligt med bra sällskap och grymma artister på S2.. Daniel Adams-Ray, Professor P och Prop Dylan, har jag rätt om det att de var dem som var me han? de var iaf de namnen jag hörde ^^ lite dålig på de där med utseende o grejer (A) blir lite så där extra starstruck i efterhand isfåfall.. hihi :D
Har nog aldrig varit så mycket folk där inne på S2 de gånger jag varit där och med mestadels tjejer på plats fick man vässa armbågarna ordentligt för att behålla sin plats, muaha! vi fick bra översikt över scenen på den lilla trappen där vi stod, awesome! så en underbar mix av hiphop och pop bjöds det på vilket fick det att sprätta i hela kroppen haha ^^
De andra drog tydligen rätt tidigt så efteråt stannade jag och Elisa kvar en liten stund och dansade innan Edvin kom och hämtade oss.. galet lomhörd eller vad det heter när man kom hem, hörde verkligen asdåligt :P

Men sovit bra inatt har jag gjort faktiskt, drömt rätt härligt med :) vaknade av förfärlig törst och lite illamående, kom snabbt fram till att jag var hungrig ^^
Ska försöka fokusera på skolan idag, det behövs för att vi ska kunna bli klara i tid och jag skulle vilja ha lite fritid nästa vecka..

wish me luck!

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: