Snickarpartyt

Tisdag 15 februari

Kategori: Allmänt

Aloha!
Idag har jag varit rätt produktiv må jag säga..! hihi.. fick till att börja med lite halv sovmorgon till kl 9, wiho! pluggade på förmiddagen innan det var dags att ta mig ner på stan för praktikmöte hos peace & love.. var nervös som alltid innan men när jag väl kom upp till kontoret och fick hälsa på alla igen kändes det genast bra :) skönt gäng de verkar vara!  verkar även som att jag får göra en hel del ansvarsfullt jobb också..oh my, lilla Nina :D
Var sedan en sväng på systemet, alkisvarning en tisdag! åkte hem, lämnade av grejerna och bestämde mig för att ta mig ner på stan igen.. passande nog hörde Hero av sig precis då så vi träffades och fikade inne i stan..hon som jobbar där var så himla supertrevlig och bjöd på choklad och geléhjärtan hihi mums! :) så där satt vi ett tag innan vi var runt och tittade lite i affärer.. Hero gick sedan hem och Nina fortsatte mot kupolen för ärenden.. fail! haha..och satan i gatan vad kallt det är ute! måste bara få klaga haha.. 
Nu har ja iallafall nyss kommit hem.. ska sätta igång att plugga igen, blä eller nä.. (fint rim) ju mer jag gör nu  desto mindre stress i veckan.. det tycker jag om :)

Harekanin!

                         

Kommentarer


Kommentera inlägget här: