Snickarpartyt

Helgen i sammanfattning

Kategori: Allmänt

Tillbaka på hemmaplan.. Åkte iväg i fredags till något jag först tänkte skulle bli en rätt snabb visit till Katrineholm, blev tillslut kvar där hela helgen :)

Resan dit blev lite jobbig eftersom tåget var så försenat fick jag åka först till Stockholm för att därifrån ta Göteborgståget ner till katrineholm, tog iofs bara nån timme extra.. kunde ju varit värre med SJ haha :)
Jonas mötte upp mig vid stationen och sen dess har jag haft det hur bra som helst :) Har fått se lite av staden, vart ute och fotat, sett rådjur ;D sett lite filmer och serier, blivit spöad i yatzy, bakat chokladmuffins och haft det allmänt mys :) hade glömt bort hur det kändes, hur skönt det var att komma bort från verkligheten ett tag, byta miljö totalt och umgås med någon man trivs så bra med.. resten blundar jag för

Så ikväll åkte jag hem igen, blev alltså ingen dans för mig idag men det får jag ta igen till nästa vecka :) tillbaka till allvaret, verkligheten och allt däremellan.. Vitt på backen igen dock, det är faktiskt positivt :)

bjuder på lite bilder från helgen, min dator vill inte riktigt som jag vill idag så det blir varken många eller välredigerat .. tänkte fixa mer med det imorgon, lägga ut på facebook och så om de blir bra :)

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: