Snickarpartyt

3e Januari

Kategori: Allmänt

Wow, jag har nog inte varit med om en sämre början på ett nytt år.. allt känns bara katastrofalt.. Men idag är dagen då jag ska börja gå vidare äre tänkt..lämna all skit bakom mig och gå in för att börja trivas med mig själv :) lite som ett nyårslöfte..tillsammans med att fokusera mer på fotograferingen då..
Testade en ny träningsvideo som jag fick med mig hem av mamma, känns verkligen cp att stå och träna framför tvn men de här var faktiskt rätt kul, men JOBBIGT! jag är aningen otränad så när jag äntligen överlevt pulsträningen och kom in på styrkan..ÄNNU MER PULS blandat i det! oh my..
Ska ge det ett nytt försök idag, innan dagen och planerna kommer igång.. det blir lite städning, träffa lite människor, vilka det blir riktigt vet jag inte än ^^ Tror pappi skulle komma förbi efter jobbet med..Trodde nästan det skulle bli soligt idag ute, men ack så fel man kan ha..

                                   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: