Snickarpartyt

Det som inte dödar härdar

Kategori: Allmänt

Tro det eller ej, jag hann upp imorse innan strömmen slogs av ^^ skapligt segt att ha klockan på ringning.. det är man inte van med längre då det blivit vana att sova sisådär minst 10-11 timmar varje natt.. Jag hann iallafall fixa iordning mig och till och med utnyttja fön och brödrost innan jag åkte iväg ut till Romme. Jag och Elisa satt fram till halv 3 och mixtrade med uppsatsen..att den aldrig ger sig ;D Efter det så dansade vi med deras kinect istället.. det var massa roligt :) svårt haha.. fick spö i typ alla danser :D jag bjuder på det ^^
Åkte hem med 5-bussen och har suttit och läst igenom lite på uppsatsen till imorgon..teorier och forskning..gjorde mig själv typ världens mest lyckade hallon-smoothie..jag blandade allt på känn och det blev perfekt!
Hittade även bortglömda bilder på datorn, haha vad mycket kul man har haft för sig :)

Nej nu ska jag packa ihop lite tvätt och ställa klockan på ringning igen innan jag kryper ner i sängen framför tvn. Förhoppningsvis somnar jag tidigt eftersom jag ska upp innan 7 imorgon.. vilken ovanligt behaglig dag :)



  

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Ja det var roligt att dansa, fick vi lite träning i alla fall :D Vad roligt med bilderna! :D Jätteroligt att se:D Den ifrån idre har jag nog nästan inte sett förut! :D Minnen:D Det var så himla roligt de där dagarna i idre! :D

    2011-01-04 | 21:40:23
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/
  • Nina säger:

    Jag satt och kollade igenom massa idre-bilder igår.. haha ååh det var himla kul! :) vårt filmcrew hade det bra ;D tänkte på när vi glömde kaffet hahaha

    2011-01-05 | 07:20:23

Kommentera inlägget här: