Snickarpartyt

I drömmarnas värld

Kategori: Allmänt

Klockan är halv tolv och ändå sitter jag uppe, skäms nina! tar lite emot att lägga mig i sängen .. vet inte riktigt varför.. önskar nån låg och väntade på mig där :) jag försöker även smälta lite roligare saker, som att dansen börjar nu snart! roligt roligt! Ska nog även ta tag i tipset att skriva ner mina drömmar haha..helt galna grejer man drömmer, som tunnelbanorna jag skrev lite om förut och nu när jag somnade till ikväll drömde jag om att jag satt och sjöng singstar i en bil samtidigt som mathias desperat försökte förklara att han hade en dold identitet i ett annat land, crääzää! så om jag skriver ner vad jag drömmer så borde det ju bli en väldigt rolig läsning sedan.. :P

Nej nu ska jag tvinga mig ner i sängen och försöka koppla bort saknaden och frustrationen, bjuder på skön musik tills vidare.. godnatt!

                                

Kommentarer


Kommentera inlägget här: