Snickarpartyt

Lördag 29 januari

Kategori: Allmänt

Hej på er! Är lite stressad men tänkte göra en snabb uppdatering :) Gårkvällen var väldigt trevlig med inflyttningsgalej hos Tommy, vi gick sedan ut en sväng på krogen.. väldigt intressant besök, haha! ringdans och solobattles ;) flum folk det fanns därinne.. Åkte sen hem och somnade rätt direkt :) Vaknade rätt tidigt idag med, kl 9 tror jag så segade rätt länge under förmiddagen så nu är jag jättestressad istället, måste packa ihop mina saker och få ordning på mig själv innan jag ska med tåget till Sala. Ännu en inflyttningsfest idag är det som gäller! Fröken Melin så att säga :) det ska bli riktigt kul att få träffa tjejerna igen! :)
Åker tillbaka upp till dalarna imorgon igen för dans, får se hur pigg man är då :D haha..

Hm undra vad man ska ha på sig idag! 

Harekanin!

                                          

Kommentarer


Kommentera inlägget här: