Snickarpartyt

Måndag 24 januari

Kategori: Allmänt

Hej!
Här sitter jag, ont i huvudet.. var dum nog och inte tittade bakom mig när jag lutade mig i sängen, fanns ingen kudde bakom och jag slängde snabbt med huvudet bakåt och smash! bakhuvudet trycktes upp rakt i sängramen.. :( det gjorde massa ont och jag blev massa yr..
Men men, idag då? Och igår.. jaa.. om man börjar igår så åkte jag upp tidigt till Falun och var där hela dagen, testade på ragga med Elisa och Linnea vilket var jätteroligt :) även om det var lite ont om plats i salen med alla tjejer.. och killen som var ensam där ;D
Efteråt gick vi upp til Linnea och fick i oss mat, hämtade ny energi och drog o testade på zumba-pass.. var sån gratis prova på gång uppe på lugnet, där var det väääldigt mycket folk! så fick skaka mycket på höfter och rumpa igår ;D
kom inte hem förrän efer 9 och hade rätt skapligt ont i huvudet så jag la mig i sängen direkt när jag kom hem, tittade på one tree hill och sedan somnade jag hur gott som helst efteråt :)

Upp tidigt idag för att åka till skolan, introduktion till nya kursen.. reklamprojekt.. verkar lite klurigt men det ska bli rätt kul ändå :) även om de blir mycket jobb äre ju annorlunda mot uppsatsen..
Var inte beredd på att vi skulle ha föreläsning efteråt men det gjorde inte så mycket :P det var intressant med säljteknik och pitchning.. haha ursäkta stavningen ;D
Efter föreläsningens slut satt jag och Elisa och gick igenom justeringar på uppsatsen som ska lämnas in i veckan.. det gick faktiskt smidigt så nu ska jag väl läsa igenom ikväll och se så att det låter bra och vågar lämna in den ^^
Åkte hemåt sen, pratade massa dans :) så när jag kom hem tränade jag lite på ragga-koreografin.. det ska bli så kul när vår street drar igång på torsdag! :D wiiie!
Har hunnit med lite besök också, och rensa golvet från saker.. flitig Nina!

Harekanin!

Kommentarer

  • Aristina säger:

    Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

    2011-09-09 | 08:52:09
    Bloggadress: http://aristina.blogpaint.com

Kommentera inlägget här: