Snickarpartyt

Onsdag 19 januari

Kategori: Allmänt

Godkväll..
Den här dagen har varit lång, men ändå inte .. blev väckt av sms 3 inatt.. drog mig till verkligheten från drömmarnas land och alla de tunnelbanor jag drömde om, haha! make no sense.. kunde inte somna om sen så blev till att gå upp tidigt, väldigt tidigt ^^
Men de var lite bra ändå för skulle upp tidigt till skolan, har glömt hur trist de var att åka buss i rusningstrafik med alla människor på supersmockfulla bussar..
Men vi kom fram och hann bli lagom nervösa inför opponering som ägde rum idag.. dagen med stort D liksom ;D jag måste säga att trots det hemska, konstant tjutande ljudet och den fruktansvärt kalla salen så skötte vi oss riktigt bra :) fick bra feedback på vår egen uppsats, vart positivt överraskad faktiskt :) kändes massa bra! svårt att försvara sig inför frågorna bara dock ^^ men men det tog vi igen på vår opponering där det kändes som dem höll med om att vi hittat relevanta synpunkter :)

Gick med Elisa på stan efteråt, käkade kina-buffé vilket var mycket gott :) mums.. och gick igenom Faluns utbud av affärer en vända med.. haha roligt att jag satte igång larm och typ hade sönder soptunnan inne på kicks ^^ good job!

Handlade lite frukostmat på vägen hem, satte mig i sängen, tvärslocknade såklart! typ det sista jag och Elisa pratade om innan jag åkte hemåt, somna inte när du kommer hem nu ;) vaknade igen halv 9.. ojojoj! fail, big fail.. men tänkte ändå ladda för sängen snart.. vore skönt att sova ut, utan att behöva sova bort halva dagen imorgon :)

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: