Snickarpartyt

Onsdag 26 januari

Kategori: Allmänt

Yo bro! ^^
Sitter och tittar på Sveriges mästerkock.. jag gillar hela masterchef idén och även om det är likadana moment inom typ varje land blir de ändå spännande :D hihi..
Idag annars har jag haft besök av både pappi och Elisa.. Pappi hjälpte mig att skruva upp magneter på garderoberna så att dom går att stänga, hur awesome är inte det då! :D super! Elisa och jag satt och planerade och kom fram till förslag på varumärken till reklamprojektet som är nästa kurs i skolan.. nu ska vi skicka in några slutliga förslag och sedan ska vi invänta svar från Karin som, om hon hinner svara ;), ska välja det slutliga förslaget som vi kör vidare på och utvecklar :)
Efter vi planerat klart sjöng vi en del singstar.. jag tycker vi rockar! hehe :D särskilt alla höga toner ;D

Nu är reklamen slut sen blire dans och sängen..

TORSDAG IMORGON! :D :D :D :D

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Jag gillar också masterchef =) haha vi är verkligen kung på höga toner! :D JAG LÄNGTAR TILL IMORGON!! :D WIIIII!! :D

    2011-01-26 | 21:01:46
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här: