Snickarpartyt

Rom byggdes inte på en dag..

Kategori: Allmänt

Gosh! jag har så mycket jag vill göra imorgon! (eller ja, senare idag haha) 

Jag vill iväg o köpa massa saker till en verkligen storstädning! och lite småpul som ska fixas här hemma..
Jag vill göra om min blogg så jag vill spåna o pula med den
Jag vill iväg o köpa lite inredningssaker som jag vill ha hem så det kan bli lite nytt o fräscht här
Jag vill klippa mig
Jag vill fixa present till Elisa
Jag vill baka! (men det betyder att jag måste äta upp det med, NO! haha)
Jag vill iväg o träffa härliga människor
Jag vill börja sätta mig in i uppsatsen som vi ska opponera på nästa vecka
Jag vill ut och fota
Jag vill ha mysig filmkväll
Jag vill laga massa mat o göra matlådor
Jag vill träna
Jag vill ha lång sovmorgon
Jag vill få igång min jävel till skrivare
Jag vill rensa ur mina garderober

Jag kan se det som omöjligt att hinna med allt det på en och samma dag va? :/

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Hahah det var mycket på listan hehe:D Hoppas du hinner med det mesta :D men det finns ju fler dagar i veckan! :D

    2011-01-13 | 01:43:47
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här: