Snickarpartyt

Tisdag 18 januari

Kategori: Allmänt

Hejhej..
Kom hem för lite mindre än en timme sedan, har vart hos Elisa hela dagen.. vi har skrivit ner och granskat inför opponering på uppsatserna imorgon.. jag har verkligen huvudvärk nu! och det värsta är att efter typ 8 timmar pluggning, slut för dagen? Näää jag ska ta mig igenom de andras uppsatser med för att ha koll på dem.. ^^ fan va drygt... kommer få sitta uppe hela natten..
Har gått runt med enorm saknad hela dagen, riktig abstinens.. skulle lätt velat bara springa o knacka på dörren.. men har man lovat att inte höra av sig så har man.. :)

Nej tablett och ett stort glas vatten nu! lägga mig i sängen, lyssna på musik och gå igenom uppsatser ett antal timmar framöver.. satsar pengar på att jag kommer somna ^^ Så kommer jag försova mig och glömma åka till skolan bara för att man inte haft lektion sen vad är det nu, november kanske? haha :P

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: