Snickarpartyt

Torsdag 13 januari

Kategori: Allmänt

Det här är typ första gången jag sätter mig ner på riktigt för den här dagen..förutom den slötiden jag hade imorse då innan jag klev upp ur sängen ^^
Har vart ute och tagit vara på det fina vädret :) superhärligt, gick förbi och köpte lite städgrejer för att ta tag i lägenheten, dock började jag med att rensa garderoberna när jag kom hem..shit vad med skräp! har vart ut med kassar hur många vändor som helst, ändå är hallen full med saker som ska slängas.. men nu är det lite renare iaf :) dörrarna går faktiskt att stänga.. haha..Jag gjorde även ett nytt försök att hänga upp spegeln på väggen, får se hur länge den sitter uppe nu ^^ haha passade även på att skura golv o möbler och köket efter jag lagat en hel del mat, en laddning lasagnette med curry och grönsaker, den var så himla god ni anar inte! :) muuuuums! sen gjorde jag även en laddning köttfärssås.. alltid skönt att ha matlådor o så om man inte orkar laga mat varje dag..^^ Skurade badrummet efter maten och lite så.. nu orkar jag inge mer, är trött så det blir nog att slänga mig i sängen framför tvn eller så..läsa uppsats kanske.. såå nej hörrni jag hann inte med hela mitt "Rom-bygge" idag men jag fick ändå en del gjort :) det behövdes ju göras..

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: