Snickarpartyt

Tisdag 25 januari

Kategori: Allmänt

Nu är det redan kväll igen, tiden går faktiskt rätt snabbt ibland.. Vi fixade det som behövdes på uppsatsen och skrev ut den.. det som gav mest motstånd var faktiskt att vi inte hittade en tillräckligt stor häftapparat för att sätta ihop uppsatsen, som vi btw löste med en simpel hårnål ;D och att vi pinsamt nog fick springa runt som virriga hönor och leta efter vår lärares fack där vi skulle lämna in den.. (A) haha :) mötte turligt nog en annan av våra lärare som visade oss vägen, tjoho!
Åkte sedan tillbaka till Borlänge, hade tänkt göra lite ärenden men klockan var såpass mycket att jag inte orkade med mer än att besöka systemet..lite alkisvarning att ladda upp redan på en tisdag ;) haha men lika bra när man inte vet hur tiden ligger till resten av veckan..
Åkte hemåt och har mest tagit det lugnt, lämnat in uppsatsen i fronter med så nu äre bara att vänta på domedagen och vår bedömning hehe :D spännande! tränat lite dans med, jävla höfter att vara stela som jag vet inte vad ^^
Jag kan inte längta mer till torsdag! jag är laddad upp till tänderna för ny termin street! :D

Nu ska jag titta på tvn och försöka klura lite på reklamprojektet.. svårt det där med att vara kreativ på beställning ^^

Harekanin!

För mycket text i bloggen nu känner jag, så bjuder på en rolig bild jag hittade i datorn, ni anar inte vilka underliga bilder jag hittat idag haha ^^ Lite sommar skulle inte sitta fel ..

                        

Kommentarer


Kommentera inlägget här: