Snickarpartyt

21:30

Kategori: Allmänt

Snart är det slut för idag! Var en ganska trög morgon ändå, blev inte mycket till städning gjord.. gav tillbaka Richards saker och gick sedan ut på fotorunda med Billie. kallt och grått var det utomhus men roligt för det och vi fick lite bilder tagna.. hittade ett par glasögon och en ballong under vägens gång med, haha..hur tappar/glömmer man ett par glasögon?
Lite senare på eftermiddagen var som sagt pappi förbi och sa hej :) pratade lite med honom, han var inte så chockad som jag trodde över mitt kameraköp ^^ Tog en träningsvända efteråt.. kändes inte lika jobbigt idag, förutom att jag har träningsvärk i vaderna som var skapligt jobbigt.. ätit mat och suttit vid datorn.. det var min dag ^^ Nu ska jag titta på CSI och lite annat gottigt innan det är dags för att sova, kommer vara strömlöst här imorgon fram till kl 14.. se till att ha datorn och telefon laddad eller vad ;D

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: