Snickarpartyt

Festival!

Kategori: Allmänt

Det känns som att Oskar Linnros blev lite besviken på mig när jag inte hoppade på honom då vi möttes i dörren imorse när jag skulle in på kontoret.. jag sa hej iallafall vilket jag tyckte var trevligt av mig för att vara så trött som jag var.
Har det så sjukt fullt upp här på Peace & Love, jag jobbar nonstop dagarna långa! galet.. inte mkt fritid men den lilla jag har tar jag vara på tillsammans med grym musik och bäst sällskap :)
Igår var det torsdag, skulle bli bästa dagen enligt mig.. var dock tvungen att missa Maggio vilket jag tyckte var väldigt synd.. men under kvällen tog jag igen det med 30 stm, volbeat och Deadmau5! med inslag av Ziggy marley och All Time Low.. :) grymt kul! Sovit väldigt lite alltså så är inge vidare pigg idag.. kommer knappt ihåg hur vad och när men tydligen har jag haft sovsällskap av Jonas inatt.. haha, kul..
Fredag idag och det är några jag skulle vilja se under dagen.. Timbuktu och Movits! well..forget it.. får ladda för Teddybears och Looptroop tonight istället! tror dock inte att någon vill följa med på looptroop men skippade deras förra spelning så idag vill jag gärna se! :) Avslutar nog kvällen med att springa mellan Strokes, maskinen och maybe som Soilwork. Nää nu äre dags för mig att jobba vidare! harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: