Snickarpartyt

3 juli

Kategori: Allmänt

Idag kan jag knappt hålla ögonen öppna.. trött och slutkörd är bara förnamnet till hur jag känner mig för tillfället.. en vecka med sena kvällar, tidiga mornar stress och massa jobb har tärt på krafterna. dock har jag ju haft väldigt mycket roligt för mig med :) Igår blev det Daniel Adams-Ray en stund ändå, gick dit då jag inte fick tag på Jonas ..Mötte dock sen upp Elisa, Edvin, Elin, Tommy och Eve som jag hängde med.. redan då var jag sjukt trött och ville egentligen hem mer än nåt annat.. var tvungen att vänta på mina hemnycklar så jag följde med dem hem till Elin.. vi beställde pizza från American Take away och träffade på nå sköna lirare utanför, haha..
Hann äta lite och när vi kom tillbaka var även Emma, Carro och Markus där. Stack sedan ut för att möta Jonas för att hämta nycklarna.. missförstånd och dålig kommunikation orsakade alldeles för mycket problem och jag lider lite nu att vi skiljdes åt bråkandes.
Blev iallafall tillslut att jag stannade kvar, följde med Elisa och Edvin in på Graceland för att ösa till Rebecca o Fiona..var inte mkt folk när vi kom faktiskt men tydligen var kön utanför lokalen skapligt lång och det var många som inte fick plats.. synd för dem för det var grymt ös! typ alla var laddade upp till tänderna kändes det som.. :) Så det var roligt.. efter ett tag drog vi oss bort till Prop Dylan istället, skönt att komma ut i friska luften igen ^^ Träffade på Andreas så hängde där under spelningen.. inte ofta vi träffas på neutral mark haha :P även Elisa och Edvin var med såklart:) tills dem åkte bussen hem.. jag kom hem efter två..kom i säng efter tre, närmre 4 och fick mig ett par timmars sömn.. upp och jobba igen! ingen rast och vila här inte.. Mycket som ska göras nu efter festivalen på kontoret.. när jag får sluta sen ska jag hem och sooooooova direkt, och röja upp efter Jonas och mitt partaj häromdagen haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: