Snickarpartyt

Fullt upp

Kategori: Allmänt

Stressad stressad, men känner att jag behöver en paus från alla nyheter ^^ haha.. gårdagen bestod av jobb och sova.. that's it.. och en del telefon..kände mig skapligt sjuk och febrig :/
Den här dagen började med ett sms från mamma där jag fick veta att det vart en stökig festivalnatt på området.. där förstod jag att den här dagen kommer bli fullspäckad! Korrekt.. än så länge iallafall så tar det inte slut med nyheter att rapportera in och presscentret har fullt upp med samtal och incheckningar :P
Jag hoppas dock på att kunna få komma iväg i tid ikväll eftersom jag vill följa med lite folk på spelningar och så.. onsdag betyder den dagen då musiken drar igång på riktigt! vilket är kul iofs :) Så lite fritid hoppas jag på.. imorgon är dock dagen som kommer innehålla mest bra band och härlig festivalstämning för mig :D ser fram emot den och att återigen inte behöva sitta med jobb hela kvällen.. hihi.. får se hur det blir jao!
Nej nu ska jag springa och dricka vatten (varmt ute som ni kanske märkt) och sen ska jag gå igenom massa fler nyheter.. ciaaaaao :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: