Snickarpartyt

Härligt och besvärligt!

Kategori: Allmänt

Vilken otroligt skön torsdag so far! :) lagt märke till P&Ls nya bandsläpp? jag blev lite extra glad över Deadmau5 och Jimmy Eat World den här gången.. tror det klickar perfekt på festivalen i sommar! :) tillsammans med den andra gottiga mixen.. vill verkligen dit! till och med så mycket att jag funderar på att köpa biljett nu när pengarna trillar in inom timmars avstånd..
Ikväll är det dags för dans! det hoppas ja blir lika kul som alltid :) det blir en perfekt avrundning på min kväll som annars mest kommer att bestå av plugg..mindre kul ;)
Imorgon är det fredag och ja håller verkligen tummen så hårt ja kan! hur som helst är det iallafall snart lördag vilket jag ser fram emot :D
Men jaha, bandsläppet och en hittad hög av artiklar ger mig alltså massa jobb idag och antagligen imorgon.. fan va gött! :) så blogga på nu så ja har nåt att skriva ner ;)

Kommentarer

  • nadine säger:

    Ja, jag såg det. House är verkligen min grej så det var mycket bra. Lykke Li har jag sett några gånger innan så henne ser jag med fram emot (:

    Ja, det är faktiskt värt det. Dock lite jobbigt på söndagen när man är så jäkla sliten. Var där 2007 så jag vet.. Haha!

    Men vad kul. Vad gör du på den praktiken då?

    2011-03-25 | 09:13:08
    Bloggadress: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här: