Snickarpartyt

Hej på er!

Kategori: Allmänt

Sitter och känner hur ögonen drar ihop sig, massa trött redan! Mötte upp Elisa och Edvin på stan efter praktiken.. vi gick o handla lite, sen drog dem vidare mot kupolenhållet och jag tog mig hemåt.. :) Måste säga att Richard har räddat min kväll litegrann.. fick åka med honom och handla, sjukt tungt och jobbigt de skulle ha varit att bära hem de där hela långa vägen från maxi, i regn! :O så tack för det :)
Annars har ja inte gjort så mycket, tittar just nu på Sveriges mästerkock..efter det blir det greys anatomi, kanske off the map.. alternativt House eftersom jag fick hem min första box igår (A) :D wihoppp! :) det blir alltså en onsdagskväll i läkarnas tecken..
Ska dessutom hinna med och laga mat till imorgon, och packa ihop danskläder..

Harekanin!

Kommentarer

  • nadine säger:

    Kanye är fin som snus. haha! jag har velat jättelänge. Väntade på att min pojkvän också skulle få semester men sen kom jag på att det är ju en hel del andra kompisar som ska dit och jag har ju ändå semester. Så igår spikade jag P&L :D YEY! Är pepp! Kommer bli nice. Det är dock en bit att åka från Jönköping.. Typ 8 timmar. Mindre peppande.. Men men.. Det kommer ju bli bra så man får väl offra sig lite. Haha!

    2011-03-24 | 11:01:35
    Bloggadress: http://nadineappletwig.blogspot.com
  • Jacobemma säger:

    Really interesting site, thank my friends, have advised.

    2011-09-13 | 05:53:50
    Bloggadress: http://jacobemma.blogmentions.com

Kommentera inlägget här: