Snickarpartyt

Helgen som den var

Kategori: Allmänt

Känner att jag vill uppdatera om helgens händelser, men jag känner också att jag inte orkar! har fått ungefär 8 timmars sömn, på TVÅ nätter.. inte bra inte bra.. men det blir så när man har roligt som vi hade i lördags och alkoholen snedvrider huvudet så att man får massa ångest.. för egentligen ingenting.. ^^ (men ta det inte så seriöst och allvarligt när ni läser det här nu..)

Har alltså lekt med Jonas som kom upp i fredags och Johanna som kom upp i lördags :) Fest hemma hos moi på lördagskvällen och var lite orolig ett tag när det redan 17.21 ringer på dörren medan Jonas och jag sitter och laddar lite för kvällen..Det dunkade tydligen lite för mkt inne hos grannen..damn.. så ljudet flyttade vi på och med tårar i ögonen(skojar) fick vi stänga av mestadelen av basen..
Vid 7tiden kom de andra.. Elisa, Patricia, Markus, Caroline, Evelina, Emelie, Filip, Emilia, Tommy, Elin, Jonas, Johanna och Nina var alltså vi som spenderade kvällen hemma i lägenheten med massa singstar, kökshäng och musik .. roliga videor, bilder, färgade håret rosa, Johanna i garderob, Elisas tequiladrinkar deluxe och allt vad det nu var :D hehe.. det var iallafall väldigt roligt! :) Tack ska ni ha allihopa för en grym kväll.. Vi tre sistnämnda följde dock aldrig med ut på stan senare, av anledningar vi inte behöver nämna ;D :D men vi hade det bra ändå, la oss i sängen och spelade in videor om politik och dinosaurier bland annat.. ^^ Under natten senare kom dock som sagt sjuk ångest och jag kunde inte sova.. låg och tittade på House istället innan jag vid 6-tiden bytte plats med Jonas och kröp upp bredvid Johanna i sängen och sov ett par timmar..

Söndagen bestod av att ta de lugnt en sväng innan vi tres personas gick ner mot stan för tågen.. hann med att äta på Burger King innan Jonas åkte tåget hem kl 12 och Johanna o jag hann med en sväng på kupolen och ännu mer mat på McDonald's innan hon åkte hem kl 2. Ensamt blev det sen för mig, städade upp lite hemma o laddade upp bilder på fb.. tvn fick ta över resten av min kväll sen och trots att jag var trött som en gnu kom jag tyvärr sent i säng..

Så min helg har i helhet varit mycket bra :)

Idag har jag praktik som vanligt, har jobbat på flitigt under förmiddagen faktiskt så nu börjar arbetsuppgifterna ta slut.. ^^ Skulle vara skönt att få komma hem o sova..plugga lite kanske..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: