Snickarpartyt

Hissa som en flaggstång och dissa som en tönt

Kategori: Allmänt

Med en sådan praktik jag har, när jag för det mesta sitter vid datorn inne på kontoret så kanske ni förstår att man hinner lyssna igenom rätt mycket musik.. ^^
Vill passa på så här på min lunchrast att hissa och berätta att jag faktiskt tycker att Panic! At The Discos nya album är rätt bra.. skönt flow genom låtarna även om jag kanske tycker att mycket ändå låter lika :) men det funkar att lyssna igenom utan att vilja byta låt hela tiden om ni förstår känslan :D



Däremot vill jag meddela att personligen så tycker jag att Chris Browns nya album floppar en aning.. jag blir nästan lite depp att jag förut tyckte så mycket om människan.. men gnälligt och smörigt har jag fått nog av..
kom med nåt nytt är lite min känsla.. ^^



that's all for now! nu ska jag leta bloggar.. ciaaao! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: