Snickarpartyt

Jag antar det finns nån du skulle ringa, om jag inte fanns

Kategori: Allmänt

Men dåså hörrni! :) Kvällen är snart slut..
Mötte upp pappa efter att jag slutat praktiken, vi åkte till Forssa och käkade pizza, det smakade mycket bra :) Mätta och glada åkte vi sedan mot domnarvet för att handla lite innan pappa skulle lämnas av hos en arbetskamrat för en fotbollskväll ..
Därinne i affären möttes vi av en väldans social tjej i kassan, hon verkar väldigt härlig :P de kom snart fram till att både hon och pappa har bott i samma område nere i Göteborg, lite skojsigt hehe :) Jag fick ta över bilen och efter jag lämnat av pappa åkte jag hemåt för att plugga.. har väl inte kommit så långt dock.. :/ de står helt still i skallen.. blää..
Så har blivit rätt mycket slötid framför datorn, surprise! not.. :P
Väntar på att pappa antingen ska komma hem hit snart eller att jag ska hämta honom igen.. Har hunnit dammsuga så att han slipper se de värsta grushögarna ;D haha..
Imorgon är det onsdag, halva veckan gone, wiho!

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: