Snickarpartyt

No rest for the wicked

Kategori: Allmänt

Haha fan va rolig ja e.. vill börja med att säga att eftermiddagen på praktiken bjöd på blåbärstårta, det var riktigt gott! :) mums! vad glad jag blir.. haha.. (A) gick hem lite tidigare, eller ja.. var iväg till biblioteket som sagt.. nu har jag nyss kommit hem, satt igång spotify och ska till att ta fram allt som ska tvättas imorgon.. som vanligt sätter jag  upp håret, skulle byta tröja och sätta på mig nå annat, skönare och lite slappare :P tänker inte så mycket på det tills jag går förbi spegeln, hahah ofc var det peace & love -tshirten som åkte på! hahaha.. vem vare som sa att man normalt inte tar med jobbet hem? ;) de tyckte jag var lite kul ^^ Nu ska jag slutföra de uppdraget, slappa lite sen blire plugg resten av kvällen..

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: