Snickarpartyt

Will you be there

Kategori: Allmänt

Hej på er igen! klockan är över halv tre.. inne på den andra halvan av dagen alltså.. Har nyss varit ute på lunchpromenad och samlat på mig lite nyttiga solstrålar :) blåste lite kallt men annars vare riktigt skönt ute.. fick en chock när jag tittade mig i spegeln..mina ögon omg! syns ju skapligt att man inte har sovit och suttit framför datorn hela dagen på det med ^^ haha :) spännande ..
Fick väl ett uppvaknande med när Pelle sprang in på kontoret och skrämde mig, haha! :P
Så nu blir det att ta ut de sista krafterna de här timmarna som är kvar.. har red bull som hjälp ;D nä men känner mig piggare nu faktiskt :D jag lyckades btw kopiera mitt första tidningsuppslag idag, muahaha.. kopiatorn har inte bråkat med mig ännu ;)

Nej hörrni, bloggarna here I come!

                                            
                                                              Random bild ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: