Snickarpartyt

Words I never said

Kategori: Allmänt

Jag är hungrig, jag är trött och jag är sugen på att dansa.. tittar in på tjejerna som dansar i byggnaden mittemot.. imorgon är det min tur! :D måste alltså träna dans ikväll! tillsammans med den där pluggningen och handlingen som jag hade tänkt hinna med..^^

Jahapp.. sitter iaf och väntar mest ut tiden.. har nog avklarat dagens sysslor med marginal..Har dessutom vågat mig till att använda kontorets toalett.. :D vilken tröskel att ta sig över! hahah..men nu vet jag att det funkar iallafall ^^ härligt att kunna dricka vatten under dagen (A)
Jag gick vilse inne på Borlänge Tidnings kontor idag.. haha visste inte hur jag skulle gå för att ta mig ut.. det var väldigt knasigt!
Kvar blir jag här i ungefär 40 minuter till plus minus minutrar eftersom jag väntar på Elisa som ska ta sig ner på stan så vi kan sällskapa in på flaskbanken..
Solen kom förresten tillbaka, även om de är lite i omgångar.. men de känns rätt härligt :D det finns hopp om livet ;) så länge som man håller sig på benen och inte blåser bort..

Varg i Åselby plus på det.. dvs i närheten av mig.. det är lite spännande, jag vill också se.. hoppas den kommer förbi mig nån dag..jag ska bjuda den på jordgubbsté

Ciiiaaao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: