Snickarpartyt

You're like a riddle

Kategori: Allmänt

Godmorgon! idag är det FREDAG! Eftersom jag inte har haft en lugn helg sen januari ser jag fram emot en sådan nu :) hoppas dock på imorgon då jag förhoppningsvis får träffa Mathias :) håller tummen!

Vilken enorm skillnad det gör hörrni att vakna glad på morgonen, vad man märker skillnad även på de runtomkring :) HÄÄRLIGT!
Nu hoppas jag att det håller i sig med så att jag inte desperat kollapsar på golvet och börjar grina ikväll eller nåt.. den där lagen ni vet.. för bra är det helt enkelt otillåtet att må! ;)

Men jaha, jag försov mig faktiskt idag, vaknade halv 8 och orkade inte skynda till tvättstugan för att tvätta.. gick istället dit och bokade om tiden, passade bra när det ändå var reparatör där.. så nu laddar jag inför seminarium istället, jag och Elisa testade snabbt igår kväll hur ett sånt där rum funkade, haha flum :D de här kan gå precis hur som helst! ;) jag hade iofs gärna varit med i Elisas grupp o fått se henne upp och ner ;D

Idag är det även 4e mars, MORMORS FÖDELSEDAG! så jag har nyss ringt och grattat henne :) hurray hurray!

                        FamilyTajm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: