Snickarpartyt

Dangerous

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Försöker komma i normal form efter gårdagen haha ;D under dagen fick jag faktiskt en hel del gjort på artikeln, skönt måste jag säga :) har dock ändå massa jobb kvar innan den är klar för inlämning.. en vecka kvar!
Tog sedan tag i lite städning, disk och så..skönt att ha det lite renare i lägenheten :)
Kvällen spenderade jag med Jimmy och några av hans kompisar i Torsång och Borlänge.. blev sent men hade faktiskt riktigt roligt.. lite sliten idag men jag skyller ifrån mig på tiden och ölen :) tack för det!
Kämpigt att cykla hem idag i hemsk motvind haha, men kom hem,. skönt med mat i magen och en dusch..Inväntar nu pappa som kommer förbi, är skjuts åt honom till domnarvet ikväll.. jag är även bjuden på middag där :) annars känner jag på mig att kvällen blir massa lugn, har ju klubbmästerskap imorgon i Leksand så ska lyssna in låtarna, öva snurrar på golvet och bara peppa dans! :) får se om artikeln hinner byggas på med..
Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: