Snickarpartyt

Gårdagen fast idag

Kategori: Allmänt

Jag tror inte att min väckarklocka fungerar.. haha isåfall borde jag inte ha vaknat typ 12 istället för 8 ^^
Lite tråkigt att jag inte hinner med blogguppdateringar under dagarna så börjar alltid med att berätta om gårdagen.. haha :) men men.. bättre sent än aldrig eller vad säger folket ^^
Så gårdagen då ;) var sjukt seg på förmiddagen innan jag kom iväg till kupolen, tror inte ens jag skulle kommit iväg om det inte hade varit för att Jimmy pusha mig lite :P han skulle ändå dit så varför inte göra sällskap.. Vi gick runt där ett bra tag, fast jag hittade verkligen ingenting som föll mig i smaken :/ men lyssnade på barn från musikskolan gjorde vi en stund, haha :) söta barn! Uttråkade sedan blev vi och åkte istället hem till honom.. Elisa ringde då och undrade om jag var hemma så hon kunde lämna över presenter.. :O lite nyfiken blir jag allt! dessvärre var jag ju inte det så det får bli en annan dag :) 
Hemma hos Jimmy kollade vi på ett par filmer, ena var helt sjuk..galen.. ^^
När jag kom hem igen, vilket var rätt sent (närmare 12) så la jag mig direkt i sängen och tittade på lite Seinfeld :) fast hann inte så långt innan Emil ringde..han trodde jag skulle vara sur på honom men tss sen när är Nina en bitter människa :)
Om man återgår till idag istället så vaknade jag ju som sagt lite senare än planerat, förlorat värdefull artikelgranskartid ^^ men nu blir det att läsa igenom artklar tills det är dags att åka in till Falun, det är dans idag :) extra träning inför söndagens klubbmästerskap.. det blir intressant men framförallt väldigt kul :D Sedan blir det att åter igen ta mig hem för att plugga och läsa artiklar.. yay ^^ imorgon är det seminarie där vi får respons på artikeln so far.. spännande :)
Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: