Snickarpartyt

High and only high

Kategori: Allmänt

Idag fick pappa ringa och väcka mig imorse när han skulle åka till jobbet så att jag skulle lyckas orka mig upp till skolan (A) Jennie kallar mig bortskämd.. yes I am..! Bad några andra också att ringa men samtliga glömde bort det ;) haha tack för det! :P

Seminariet gick faktiskt rätt bra ändå, Sofia har lagt ner grymt arbete på att granska min uppsats och har skickat ett dokument med massa bra åsikter och tips :) så skönt att få en utomstående blick på artikeln när man annars snöar in sig så mycket i den.. :) Efter skolan åkte jag hemåt, snackade med Jennie en stund innan jag tog mig till kupolen för att ge avslutningskläder en ny chans.. hell no att jag hittade nånting då :/ men hittade en svart bikini och ett par sandaler till Grekland iallafall! :) då kan jag checka av det från listan..
Vet ni vem jag träffade på då? eller vilka.. Per och Martin :) har nog inte träffat dem sen min födelsedagsfest förra året.. speciellt inte nu när Per bor i Portugal.. trevligt trevligt!
Åkte sedan hemåt, åt jättegod thaisoppa :) mumma!
Har nu annars suttit med artikeln och gått igenom dokumentet som Sofia skrivit..eller håller på med det.. :) Känns lite konstigt nästan att sitta hemma så länge i sträck :P har vart ute på så mkt de senaste dagarna känns de som ^^ men det är välbehövligt för pluggandets skull..

Håller dessutom på att fixar låtarna till helgens KM så man kan känna på dom lite innan :) Hade ju dansträning igår, bra nervöst ett tag :D hehe.. men de var kul :)

Fick presenter av Elisa igår med! Hon lyckas alltid verkligen träffa klockrent när det gäller presenter :) även iår fick jag en flaska med  min favoritparfym från Nina Ricci :D åååh de luktar så gott! helt sjukt :) så glad att mästerdetektiven Elisa lyckas få tag på den :D
En ram med inramat foto från Londonresan fick jag också, så nu kan jag tänka tillbaka på den grymt bra resan varje dag och flera gånger om dagen då jag ser fotot :D

Det slutar inte här! darumdumdum (trumvirvel) haha.. nej men plus på de här så fick jag även världens snyggaste t-shirt med min man, Kanye West på! :D awesome! så najs och jag är jätteglad för alltihop, tack Elisa! :) <3
Ni ska få se bilder på alltihopa, men kameran är urladdad så det får kanske vänta nån dag till :)

Bjuder istället på musik.. gillar inte henne men gillar remixen :) vrid på ljudet och basen ungar :)

                    

Kommentarer

  • Per säger:

    Du får jaga lite kläder på nätet kanske? :)

    Riktigt kul att träffa dig och det var nog 1 år sen senast :P



    / Per

    2011-05-26 | 20:43:42
  • Nina säger:

    Men jag vågar inte lita på att dem hinner fram till nästa vecka liksom :/ är lite väl sent ute..

    ja det var längesen iaf :) vore kul om vi fick till en träff till innan du drar tillbaka till utlandet :)

    2011-05-26 | 23:19:34
  • Per säger:

    Hum du får ta en vända till på kupolen kanske? Jag kan följa med och hjälpa dig :)

    Ja, en till träff hade varit kul som tusan :)

    2011-05-27 | 12:11:48
  • Lucas Gustavsson säger:

    Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

    2011-05-27 | 12:50:01
    Bloggadress: http://modemaniac.blogg.se/
  • Lukasalisha säger:

    Great site. Keep doing.

    2012-08-10 | 12:43:40
    Bloggadress: http://lukasalisha.blogstie.com

Kommentera inlägget här: