Snickarpartyt

I guess I love the way it burns

Kategori: Allmänt

Verkligen downhill idag känner jag, med allt och ingenting.. vissa människor vet bara inte hur man ska bete sig.
Vad tiden går lååångsamt! men nu är det bara ett par timmar kvar här sen ska jag ta min, antagligen väldigt blöta cykel till skolan för att skriva på artikeln.. Jag och Elisa har bestämt att vi ska försöka peppa varandra idag och försöka samla lite motivation nu när det inte är så lång tid kvar innan den där jävla artikeln ska vara inne.. ja jag skriver jävla artikel innan den ens är skriven.. blä

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Jadu den där artikeln har redan skapat några stressammanbrott för mig, men vi ska försöka få något gjort idag! =) Och vi får tänka att snaaart, bär det i alla fall iväg till London! :D

    2011-05-02 | 15:27:20

Kommentera inlägget här: