Snickarpartyt

Tudelu

Kategori: Allmänt

Den här dagen har faktiskt gått fort.. klockan närmar sig redan 4, sen är det bara nån timme kvar + lite till innan jag har tillåtelse att gå härifrån haha :)
Tiden kanske har gått fort för att jag har kollat massa planering för Londonresan idag, eller snarare kollat upp bra information och grejer.. en vecka kvar idag bara tills vi åker, wiho! kul som attan! :) Behövs verkligen nu att göra nåt extra roligt ..börjar känna mig skapligt utmattad och känner att jag närmar mig mitt sömn-mode.. då stressen tar över och jag bara sover hela tiden..som en liten koma hehe :) Därför har jag bestämt att jag ska lägga pluggningen åt sidan i helgen med när mamma kommer upp..

Ikväll måste jag dansa massa ragga.. spelar det iofs någon roll när jag ändå inte vet hur våra platsbyten ser ut och jag inte kommer ihåg vart jag stod? tveksamt.. kanske borde hoppa över den dansen på uppvisningen ^^ Att hitta på en bra slutpose till street ligger också på schemat :P

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Klart du ska vaara med på raggan, bytena ordnar sig på genrepet! =) Det blir kanoners! :)

    2011-05-06 | 00:07:24

Kommentera inlägget här: