Snickarpartyt

Vad jag har haft för mig

Kategori: Allmänt

Förra veckan gick otroligt snabbt :) Det var skönt att vara hemma i byn några dar.. umgås med Jennie, Magnus och hans barn :) Mycket lek och misslyckad bakning hehe :) i Torsdags var det födelsedag, spenderade förmiddagen med pluggning och tårtbakning.. Annars var dagen rätt lugn, många telefonsamtal haha :) som det brukar vara.. det var först under kvällen då det blev lite mer liv, mat, tårta och sällskap förutom de ovan nämnda plus pappi så kom Jonas och Erika förbi :) Det var mycket roligt.. vi spelade kubb tills vi nästan förfrös fingrarna ^^ nej men kyligt var det.. Men en mysig födelsedag :)



I Fredags tog jag det rätt lugnt.. var till lekparken med Jennie och Wilma o lekte ett tag :P fixade mat och hängde framför tvn.. inväntade min skjuts till borlänge av Sebastian som kom från Härnösand för att hälsa på mig i helgen :) blev lite mer komplicerat än tänkt men upp till dalarna kom vi och helgen har sprungit fram även den :) marknad, kupolen, film/tv och matlagning bland annat har vi roat oss med :) har haft det riktigt bra om jag får tala för iaf mig själv ;D haha :)


I Måndags förmiddag åkte Sebastian hem och jag gjorde iordning mig för att cykla och möta Elisa på stan.. trodde jag skulle välta i all blåst men på nåt sätt lyckades jag ta mig fram :) vi gick till kupolen och inhandlade lite nyttigt.. fick med mig ett par nya skor till avslutningen och ett par säsonger Seinfeld hem :)
under kvällen sa hjärnan stopp efter en trots att det inte låter så, en ganska intensiv vecka med mycket pluggstress i tankarna dessutom.. slocknade rätt tidigt och sov väldigt tungt :) Vaknade dock vid 7 imorse av ösregn och massa blåst.. var rätt pigg då så tittade lite på tv, glad och lättad som attan, för vad låter vi vara osagt :) tyvärr somnade jag om och vaknade efter 11 istället, haha så nu är jag seg igen :P ska sätta igång med plugg och sedan kanske ännu en sväng till kupolen för att leta klänning till avslutningen..

harekanin! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: