Snickarpartyt

Indestructible

Kategori: Allmänt

Godmorgon förresten ^^
Morgonen började iofs inte direkt bra, eftersom jag pratade länge i telefon igår kom jag i säng sent och var därför hiskeligt trött imorse när jag vaknade.. frös dessutom grymt mycket i samband med min dusch så jag låg i sängen och skakade en stund :P Skulle ladda min telefon som inte hade nåt batteri, såg sen att jag har ju inte ens tryckt på strömmen.. så den kommer ju dö under dagen ^^
Sen blev jag försenad för att jag skulle pumpa min cykel, gick la så där och när jag väl kommit iväg så NO SHIT ..min dator ligger hemma.. bra där Nina ;) bara att vända!

Dag 3 iallafall på min sista praktikvecka.. som ser ut att kanske inte bli den sista? För att hänga med i den snabba stegringen inom press och organisation här så kommer jag behöva sitta här åtminstone en dag i veckan efter min praktikperiod.. men det kan nog bli bra.. behöver ju vara uppdaterad när festivalen sätter igång och att skolan går först var det inga problem med :)

Vad händer idag då? Alltså det kan bli en rätt spännande dag... först har jag praktik då, skulle ha kollat på Patricias danslektion i modernt idag med Elisa men ändrade planer.. så jag åker nog hem för att kanske plugga lite, städa, och det mest spännande av allt.. tänk om jag får besök idag :O vet inte riktigt hur mycket jag vågar hypa här men isåfall återkommer jag om det :)

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: