Snickarpartyt

You can't fight the tears that ain't coming

Kategori: Allmänt

Vill bara vara hemma, sätta mig på golvet i nåt hörn och vrida upp volymen i lurarna.. spela Goo Goo Dolls - Iris för att den får mig att gråta och sen bara sjunka genom jorden totalt för en stund..allt känns som på helspänn just nu så jag orkar inte med mer snart..vill bryta ihop och ta mig upp igen med nya krafter.. om en vecka åker i iallafall till London och i helgen så kommer mamma upp och så blir det dansuppvisning :) ser fram emot den, är massa laddad!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Det är nog många som känner det hopplöst just nu, men jag tycker din artikel verkar mer än bra och prkatiken med =) Så du klarar det! =)

    2011-05-04 | 15:35:54
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här: