Snickarpartyt

busskaos

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Ny vecka ..men mår fortfarande dåligt, bestämde mig dock ändå för att ta mig upp och till praktiken imorse.. ville vara med på ett kommunikationsmöte som de skulle ha inom VM
Om ni inte hört det så var det stopp imorse mellan Borlänge och Falun på vägarna pga olyckor och hala vägbanor. Klev av i centrum för att min buss var sen så tänkte kliva på 253an där till Falun men då var det ganska snabbt en kvinna där som meddelade att hon väntat där sen halv 7 imorse (vilket betyder en timme innan jag kom dit) så insåg ganska snart att trafiken varken gick till eller från stan så gick istället till resecentrum, skönare där än att stå ute i blasket och bli blöt, vilket jag iofs redan var av all snö ^^
Där satt jag sedan till efter halv 10. inte särskilt länge om man tänker efter men det kändes som lång tid när man väntar :P
När de sedan ropade ut att nästa beräknade buss skulle komma in vid halv två gav typ alla upp och gick hem, tänkte göra det även jag då det precis började rulla in bussar. Chauffören sa att han skulle ta en omväg för att det fortfarande var ett stopp längs vägen men nej, det gjorde han inte så det tog väldigt lång tid att komma till Falun kan jag säga ^^ Men kvart i 11 var jag framme på praktiken, smög mig in på mötet och har nu nyss ätit lunch som jag blev bjuden på.. jättegod sallad var det :)
Kände rätt snabbt att jag inte mår bra idag, min kropp har typ stängt av, funkar inte.. kan inte koncentrera mig eller fokusera på något och förutom supersnorig så värker huvudet extremt.. har vart mkt krämpor de senaste dagarna :/ jag har dessutom sovit extremt dåligt, näst intill ingenting inatt, det är inte vanligt!

Får se hur länge jag klarar av att vara kvar här, tror jag kanske åker hemåt lite tidigare när jag gjort allt jag måste..Jag vill hem o dansa :/ men då skulle jag nog officiellt dö tror jag






Kommentarer


Kommentera inlägget här: